-
Programma, Project en Interim Management
Ondersteuning bij het: - Leidinggeven binnen uw organisatie - Aansturen en begeleiden van organisatorische wijzigingen of reorganisaties - Managen van grote en complexe programma’s en projecten - Implementeren van proces en systeem vernieuwing - Selectie van leveranciers -
Project Portfolio Management
Ondersteuning bij het: - Vaststellen van de optimale mix en volgorde van de projecten die de strategie helpen realiseren - Ontwikkelen en implementeren van het Governance model, de daarbij behorende standaard project management processen, taken en verantwoordelijkheden, protocollen, standaarden en templates - Opzet en implementatie van programma en project bureaus -
Software Selectie & Implementatie
Ondersteuning bij het: - Vaststellen van de organisatie specifieke vereisten (requirements) - Opstellen van de procesmodellen - Opstellen business case - Bepalen van de long en shortlist van mogelijke leveranciers - Onderhandelen en opstellen van de contracten - Opstellen project plan - Ontwerp en implementatie van nieuwe processen, software en het verzorgen van de trainingen -
Proces (her)ontwerp en optimalisatie
Ondersteuning bij het: - Analyseren van uw huidige processen - Bepalen van het verbeterpotentieel - Ontwerpen en vastleggen van de nieuwe processen - Implementeren van de nieuwe processen, taken, rollen en verantwoordelijkheden - Opstellen van rapportages om de daadwerkelijke procesresultaten blijvend te monitoren