1. Programma, Project en Interim Management
    Ondersteuning bij het:
    - Leidinggeven binnen uw organisatie
    - Aansturen en begeleiden van organisatorische wijzigingen of reorganisaties
    - Managen van grote en complexe programma’s en projecten
    - Implementeren van proces en systeem vernieuwing
    - Selectie van leveranciers
  2. Project Portfolio Management
    Ondersteuning bij het:
    - Vaststellen van de optimale mix en volgorde van de projecten die de strategie helpen
    realiseren
    - Ontwikkelen en implementeren van het Governance model, de daarbij behorende
    standaard project management processen, taken en verantwoordelijkheden, protocollen,
    standaarden en templates
    - Opzet en implementatie van programma en project bureaus
  3. Software Selectie & Implementatie
    Ondersteuning bij het:
    - Vaststellen van de organisatie specifieke vereisten (requirements)
    - Opstellen van de procesmodellen
    - Opstellen business case
    - Bepalen van de long en shortlist van mogelijke leveranciers
    - Onderhandelen en opstellen van de contracten
    - Opstellen project plan
    - Ontwerp en implementatie van nieuwe processen, software en het verzorgen van de trainingen
  4. Proces (her)ontwerp en optimalisatie
    Ondersteuning bij het:
    - Analyseren van uw huidige processen
    - Bepalen van het verbeterpotentieel
    - Ontwerpen en vastleggen van de nieuwe processen
    - Implementeren van de nieuwe processen, taken, rollen en verantwoordelijkheden
    - Opstellen van rapportages om de daadwerkelijke procesresultaten blijvend te monitoren